Uppdatering

 
Vad har min bloggtid ägnats åt på sistone, kan man ju undra... Jo, alltså så här är det. Det tar sjukt mycket tid att sitta och blogga och eftersom jag har en så liten läsarskara här och inte heller har kunskap om hur man ska göra för att marknadsföra sin blogg och få fler besökare så har det kännts lite som slöseri med tid. Jag har tappat motivationen lite.
 
Så istället har jag startat en annan blogg som handlar om sådant som fler människor är intresserade av att läsa om! 😊 Familjeliv och inredning och pyssel och annat kul!

Det går ganska bra för den bloggen hittills och jag har redan 10 gånger så många fler läsare där, så det har tyvärr blivit att jag har prioriterat den. (Ni är välkomna att kika in om ni inte har annat bättre för er! http://fondofhome.blogg.se )
 
Jag har inte tänkt att sluta blogga här, men bloggar när jag har tid och lust och just nu tar min nyfödda bebis ganska mycket av min vakna tid så då blir det mer mammabloggning i den andra bloggen. 😊

Kommentera här: