Rapport...

 
 
 
Sorry det blev inte tid till att blogga häromdagen!! :O Alltså det har varit så sjuuuuuukt mycket den senaste veckan så jag hinner knappt äta och sova. Har kommit hem 20.30 varje kväll senaste dagarna och så upp 05.30.
 
Imorgon har jag ridlektion (Igen!! Privatlektion då. Hade grupplektion igår, privatlektion i söndags, privatlektion i fredags, privatlektion i onsdags, grupplektion i måndags - de senaste två veckorna har det blivit 3 lektioner i veckan!! LYX.), så jag hoppas att jag hinner blogga efter den. I annat fall så har jag ju en hel del lektioner att ta igen och skriva om nu kan jag lova.... Mycket har hänt sedan sist. ;-D
 
Jag börjar inse att jag lägger alldeles alldeles för många stålar på denna sport... Är väl snart helt pank. :-( Hur kan man ha råd att hålla på och rida så här? :-O Hur gör alla andra för att ha råd? För att inte tala om tid!!!??????
 

Kommentera här: