Inspiration - drömstallet

 
Som jag har skrivit i min presentation har jag och min man köpt en gård som i nuläget inte har något beboeligt stall, men som har en stor ladugård som har god potentiall att bli ett riktigt fint stall. Det kommer inte ske i sommar. Det kommer ske när vi har hunnit få ordning på huset lite först (eftersom vi flyttade in bara i höstas) och har tiden och energin att lägga ner det arbete som behövs.
 
Dvs. kanske om.... sisådär... 2 år? (Hade vi hunnit få färdigt stallet tidigare hade jag givetvis köpt häst redan nu! Ingen tvekan om saken. Men vi jobbar heltid båda två just nu och har dessutom barn, så det får helt enkelt ta den tid det behövs tills vi är där. Det är ju viktigt att det blir bra och rätt och att vi vet vad vi ger oss in på!)
 
Tills dess så försöker jag överleva genom att planera och drömma hur vår framtida dröm-hästgård ska se ut... Vad tror ni om något i stil med detta...?? =D Lite stable-inspo så här på aftonkvisten...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: