Hästbloggar att nörda ner sig i...

Hej, alla kära läsare som jag ser läser men som inte törs kommentera! ;-)
 
Jag har precis gått igenom min lista på hästbloggar som jag ska börja följa mer kontinuerligt. Man hinner ju inte med att följa hur många som helst, så jag har valt ut några stycken som jag tycker verkar alldeles extra intressanta. Jag är främst intresserad av bloggar som kretsar kring tävling och utbildning av hästar och ryttare på elitnivå. Kan dock se nu att listan börjar bli längre och längre, för jag hittar hela tiden nya. Men denna lista kan jag lova innehåller flera av Sveriges absoluta bästa hästbloggar!! Kolla in dem. =)
 
Detta är mina utvalda bloggfavoriter:
 
 
(Ja, jag känner till http://elfstrands.se/ också, men jag tycker liksom att det är för mycket reklam och alltmöjligt annat istället för själva jobbet och utvecklingen med hästarna. Gillar dock deras videor!)
 
Vad har ni för favorit-hästbloggar? Tipsa mig gärna! :-)

Kommentarer:

1 Märta:

Hittade din blogg idag, så himla härlig :)
Jag läser Lina Dolks blogg som jag rekommenderar varmt! Intressanta och bra inlägg och många bilder på fina hästar :)

Svar: Åh tack!! Den ska jag kolla in! :-D
Christa Ajris

Kommentera här: